dinsdag 14 februari 2017

Evenement Sisley

2 Weken geleden was ik opnieuw te gast in het opleidingscentrum van Sisley om de nieuwigheden van het voorjaar te bewonderen.
Sisley is altijd heel netjes in het organiseren van hun events. Mooie lay-out en bijhorende achtergronden + accessoires , enthousiaste medewerkers die het product voorstellen en de bijhorende uitleg geven, make-up artists zijn aanwezig om de nieuwe producten aan te brengen en meteen wat tips en tricks te geven bij het gebruik van de producten.
Kort samengevat; een dag waar ik al lang van tevoren naar uitkijk!





Ook deze keer was alles tot in de puntjes verzorgd. Zoals jullie vorige keer ook al hebben kunnen lezen, blijft Sisley trendy, niet alleen met hun producten maar ook met bijhorende zaken op hun events. Is bio in? Dan krijgen we bio hapjes en drankjes zoals vorige keer. Sfeerfoto's en een overzicht van het event vorige keer vind je hier.







Bio blijft hot dus Sisley blijft hier uiteraard mee inspelen door groentechips te serveren. Anderzijds willen ze ook hun nieuwe collectie reflecteren met datgene wat ze op tafel zetten. Zo kregen we gepersonaliseerde snoepjes en macarons met de naam van hun nieuwste parfum 'Izia'.




Toen ik aankwam kreeg ik direct een rondleiding en kon ik meteen kennis maken met een heleboel nieuwe dingen in het assortiment!
Eerst mochten we kennis maken met huile affinante au gingembre pour les jambes. Voor diegene onder ons die een klein beetje Frans verstaan, hebben meteen door dat dit een verlichtende crème/olie is voor de benen. Een aanrader voor vrouwen die last hebben van zware en pijnlijke  (onder)benen.




Daarna kregen we de uitleg over de crème réparatrice corps. Deze wondercrème die reeds bestond voor het gelaat, werd nu herwerkt voor je hele lichaam in te hullen. Deze crème is een manusje-van-alles en dus geschikt voor zowel normale huiden als mensen die last hebben van een extreem droge huid.






Daarna mochten we kennis maken met de nieuwe make-up in het gamma van Sisley. Buiten de nieuwe Phyto blush twists die je veelzijdig kan gebruiken en een prachtige nieuwe Phyto touche trio kregen we een primeur! Sisley komt met een volledige lijn aan make-up brushes!
We mochten maar liefst kennis maken met 8 make-up penselen die iedereen in zijn bezit zou moeten hebben en waarmee je een volledige make-up look kan maken.
Hier een overzichtje:
- Phyto touch uitschuifbaar penseel
- Vloeibare foundation kwast
- blush penseel
- powder penseel
- foundation penseel
- eyeliner penseel
- oogschaduw penseel
- smudge penseel
Ik kan alvast verklappen dat ze superzacht zijn!







Tenslotte kregen we de voorstelling van hun nieuwe parel Izia.
Izia is het nieuwste parfum van Sisley dat werd gecreëerd door Isabelle d'Ornano en geïnspireerd op een rozentuin. Als je je ogen sluit waan je je in de prachtigste rozentuin die je ooit gezien hebt. Zoals je waarschijnlijk al wel door hebt staat de roos in dit parfum centraal. Meer info over de verdere ingrediënten lees je later in een aparte blogpost over deze parfum, want laat ons eerlijk zijn. Het zou zonde zijn om jullie deze info te besparen!




Ook de andere producten die ik mag testen, stel ik binnenkort graag uitgebreider aan jullie voor! Vergeet dus zeker niet regelmatig een kijkje te komen nemen op mijn blog!

Ohja, ik wil Sisley nog bedanken voor de leuke attentie! Ik kreeg namelijk een gepersonaliseerde goodiebag met mijn naam erop! Thank you so much Sisley!



Voor diegene die nog niet op de hoogte zijn, organiseer ik een grote winactie waar een beautypakket met een minimumwaarde van 50 euro wordt verloor onder de deelnemers!
Wat je hiervoor moet doen lees je hier. Wees snel want deelnemen kan nog maar tot en met zaterdag 18 februari! De winnaar wordt bekend gemaakt op zondag 19 februari!


Liefs
Sofie
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten