woensdag 10 mei 2017

LR Health & Beauty

LR is een Duits kwalitatief merk dat reeds 30 jaar actief is. Jullie kennen het merk misschien al van hun alom bekende Aloë Vera drinking gels. Dat was in ieder geval van waar ik het merk kende. Ik heb kennis mogen maken met het merk en enkele producten en kan jullie alvast vertellen dat ze een heel leuk en breed assortiment hebben gaande van voeding, gezondheid en dieetproducten tot make-up, parfum, verzorging en accessoires.
LR heeft ook een leuk concept dat trouwe klanten beloond en dit noemen zij het VIP klanten systeem. Als je hier meer over wil weten, lees dan snel verder want ik leg het voor jullie uit in dit artikel.
Ik ga voor jullie ook hun handcrème bespreken uit de verzorgende Aloë vera lijn!


LR wordt ook wel eens vergeleken met merken zoals Mylène. Ook ik dacht dat zowel de producten als de werkwijze van beide merken vrij hard op elkaar leken. Blijkbaar niet! LR maakt gebruik van het VIP klanten systeem. Heel simpel uitgelegd komt het er op neer dat je om VIP klant te worden, eenmalig voor een bedrag van ten minste 170 euro besteed. Je shopt dus producten ter waarde van minstens 170 euro en legt deze in het winkelmandje. Voor je afrekent kan je je registreren als vip klant. Je krijgt dan een klantenkaart waar je eenmalig 29 euro voor betaald en levenslang geldig blijft! Kort nadien zal iemand van de firma contact met je opnemen om je uit te leggen wat de voordelen nu zijn van je statuur als VIP klant.
Ik som de voordelen kort voor jullie op:
- Het mooiste voordeel is dat je als VIP klant nu 30% korting krijgt op je volgende aankopen.
- De verkoop werkt met een soort puntensysteem waardoor je dus, indien je dit wenst, consulente kan worden en je hier dus wat aan kan bijverdienen.
- GEEN verplichtingen!



Dat laatste vind ik persoonlijk heel belangrijk! Ik schrok ook even toen ik mijn pakketje van LR mocht ontvangen en ik meteen stuitte op een boekje met bestelbons. Ik dacht natuurlijk weer dat ik nu vast zat aan bepaalde verplichtingen en dat ik vanaf nu een verplichte omzet ging moeten boeken. Niets van waar dus! Het staat je volledig vrij om hier iets mee te doen of niet. Je kan ook gewoon VIP klant worden voor jezelf, zo heb je op al je volgende bestellingen 30% korting, zonder verplichtingen! Geen wekelijkste demonstraties of minimum omzet.
Alles kan , niet moet! En dat vind ik een leuke strategie!

Nu jullie iets meer weten over de werkwijze van dit merk is het hoog tijd om een van hun producten aan jullie voor te stellen; namelijk de Aloë Vera hand cream.

Hand crème is zo'n product dat je altijd en overal kan gebruiken. Ik hou echter niet van vette handcrèmes, zeker niet voor in mijn handtas. Een handcrème on the go moet voor mij hydraterend en verzachtend werken maar mag niet vet zijn. Deze van Aloë vera voldoet volledig aan mijn (hoge?) eisen. De witte luchtige crème trekt snel in en voelt niet vettig aan. Toch voel ik dat de huid van mijn handen zacht en gehydrateerd aanvoelt. Ideaal dus voor in je handtas! 




Buiten de 35% pure aloë vera zorgen bio calendula extracten dat de huid van je handen gehydrateerd, verzorgd en verzacht wordt. hamamelisextract, de panthenol, de vitamine E en de allantoïne zorgen voor een kalmerend effect op de huid. 
Calendula extract of ook wel goudsbloem genoemd word in verschillende producten gebruikt die dienen tegen huidirritaties. Een ander bekend middel op basis van calendula zijn de zalfjes die de jeuk en irritaties verzachten van insectenbeten. 
Mijn punt is dat deze handcrème boordevol verzachtende én verzorgende bestanddelen zit van biologische oorsprong. De bio extracten zijn afkomstig van gecontroleerde, gecertificeerde teelt. De producten werden tevens dermatologisch getest. LR wil enkel hoog kwalitatieve producten verdelen en gaat niet voor halve kwaliteit! 

De handcrème is onder andere te koop op de webshop van BeMe via deze link
voor 9.99 euro.
Ik testte ook nog een aantal producten uit hun prachtige cosmetica lijn ! De review hiervan komt binnenkort online dus hou zeker mijn blog in de gaten! 


Liefs 
Sofie 
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten