maandag 12 juni 2017

pronails handcare

Iedereen weet het ondertussen, zelfs met een frisse blik en stralende make-up, tonnen spuiten botox er is geen omweg! Je handen verraden je echte leeftijd. Pronails bracht hiervoor een nieuw gamma uit met verzorgingsproducten voor je handen. Het gloednieuwe Pronails handcare gamme is zoals mijn eerste zin al verraad, gericht op verzorging en anti-ageing van je handen.
Best wel goed gevonden vind ik persoonlijk ! Want wat ben je met mooie nagels als je handen er niet uitzien!






Ik moet eerlijk toegeven dat mijn handen er op dit moment ook niet echt uitzien, ook al is het bijna zomer. Koude en wind maken ze droog en door veelvuldig wassen en gebruik van alcoholegel zien ze er maar dof uit. Net zoals je gelaat zou je je handen elke dag moeten verzorgen met de juiste producten om te voorkomen dat ook hier je ouderdom zichtbaar wordt.

De producten uit het handcare gamma beschermen en herstellen de huid van je handen. Ze zijn voorzien van een allergeenvrij parfum en zorgen dus voor een subtiele geur wanneer je ze aanbrengt op je handen.




Het gamma bestaat uit :
- ph neutrale gentle hand soap
- hand & body scrub
- replenishing hand mask
- anti age deep defense hand serum
- anti age hand light weight / rich cream

Ik testte het serum en de handcrème en ga jullie nu laten weten wat ik er van vind.

Allereerst wil ik nog eens benadrukken hoe belangrijk het eigenlijk is om onze handen goed te verzorgen. handverzorging is iets wat velen onder ons al wel eens durven vergeten (guilty!). Ik vind het dan ook geniaal van pronails om met deze collectie op de proppen te komen. En laat ons eerlijk zijn deze prachtige verpakkingen smeken gewoon om gebruikte te worden!



Ik gebruikte eerste een tijdje enkel de serum. Dit is zo licht en trekt dadelijk in dat ik het echt super praktisch vind in gebruik. Ik vind ook dat je dadelijk verschil ziet. Als ik een hand heb ingesmeerd, ziet die er meteen een stuk helderder uit dan mijn andere hand. Door de anti-age werking en de antipollutie barriere van dit serum is de huid van je handen ook meteen beschermd tegen invloeden van buitenaf (luchtvervuiling, enz). Dit serum voorziet de huid van onze handen van een flinke dosis antioxidanten die je huid herstellen. Mijn handen voelen zacht aan en zien er opmerkelijk beter uit. Ik ben er van overtuigd dat dit serum op lange termijn echt wonderen doet voor mijn handen.



Daarnaast probeerde ik ook de handcrème, deze bestaat in 2 varianten eentje voor in de zomer, die iets lichter is van textuur en eentje voor in de winter die iets rijker is. Wat als eerste opvalt is dat deze crème een spf 15 bevat. Ik moet jullie niet meer vertellen dat overmatige blootstelling van de zon de nr 1 van huidveroudering is! maar wie smeert nu elke dag zijn handen in met een spf? en laat het nu net onze handen zijn die nooit beschermd zijn tegen de zon. Tenminste tot nu! Ook deze crème bevat dezelfde antipollutie barriere die onze huid beschermd tegen de slechte invloeden van buitenaf.



Ik heb de indruk dat het serum werkt op de bescherming en het herstellen van de huid en de handcrème werkt dan weer meer in op voeding en ook op herstellen.

Tenslotte zijn onze handen de hele dag in de weer en verdienen ze deze verwennerij meer dan elk ander lichaamsdeel! Wil je dus eens een extraatje? Ga dan zeker eens voor het hand masker dat de huid van je handen diep voedt en herstelt en bovendien toxines en onzuiverheden absorbeert.

Ook voor de nagels zelf kwam Pronails onlangs met een uitgebreid verzorgingsprogramma. Deze lijn omvat volgende producten:
- nail serum
- cuticle remover
- vitamina cuticle oil
- polish corrector pen
- cuticle care pen
- dissolvant zonder acetone



Ik testte voor jullie de vitamina cuticle oil of met andere woorden nagelriemolie. De nagelriemolie met vitamine A zorgt ervoor dat nagelriemen soepel blijven en niet gaan scheuren. De unieke mengeling van verschillende natuurlijke oliën zorgt voor het herstel van de huid en voedt de huid langs de nagels voor dé perfecte finishing touch van je manicure at home!
Wat ik leuk vind is dat de nagelriemolie van pronails in een zelfde verpakking zit als die van nagellak. Dat is makkelijk om te bewaren maar ook om aan te brengen!
Bovendien is deze olie niet vet en trekt het snel in zonder af te doen aan de functie. Ik ben zeker fan van dit product en ga dit sowieso blijven gebruiken, al dan niet met gelakte nagels.




De producten van Pronails zijn te koop in Pronails salons. Meer info op www.pronails.com

De prijzen:
Pronails hand serum: 26.95 euro
Pronails hand crème: 12.50 euro
Pronails Cuticle oil: 13.40 euro


Liefs
Sofie
XoXo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten