maandag 7 augustus 2017

Het wondermiddel tegen muggenbeten supergoedkoop!

Ah de zomer, lekker buiten zitten, zwoele temperaturen én dus ook vervelende muggen die vooral 's nachts rond je bed zoemen en klaar zijn om toe te slaan!
Als je zoals ik allergisch reageert op muggenbeten met niet gewoon een klein jeukerig bultje maar een megagrote, harde bult tot gevolg maakt net dat dat de zomer niet altijd mijn favoriete seizoen is.

Ik heb werkelijk bijna alles geprobeerd! Van huis-tuin en keukenmiddeltjes tot zware crèmes met cortisone die je enkel op voorschrift kon krijgen. Onlangs ontdekte ik, bij gebrek aan mijn zwaardere crèmes, een wondermiddeltje voor mijn jeukerige megabulten!
De SOS Cream van de Action! De crème is niet alleen super goedkoop, hij werkt ook effectief! Ik moet zelfs eerlijk toegeven dat dit spul beter werkt dan eender welk ander middeltje in al geprobeerd heb! Het verlicht direct en geeft meteen een verzachtend en verfrissend gevoel. Zalig als je zoals ik echt gek wordt van jeuk!





De SOS Cream wordt omgeschreven als volgt:
"Eerste hulp voor de huid bij insectenbeten, gesprongen huid en zonnebrand."
Je kan deze zalf dus ook nog voor andere doeleinden gebruiken! Bovendien is dit spul 100% vrij van parabenen én parfum! Gelukkig want na zo'n allergische reactie op die stomme muggenbeet is een allergische reactie op parfum in een zalf die verlichting moet brengen wel het laatste wat ik kan gebruiken!



De SOS crème is op basis van camille extract (staat bekend voor z'n verzachtende en verlichtende werking) en andere natuurlijke ingrediënten zoals boswellia serrata gum (afkomstig vanuit het hars van een boom, werkt tevens ontstekingsremmend) , 5 bloesemtincturen (een tinctuur is een mengeling van een kruid met alcohol, dit maakt dat de werkstoffen van dat kruid nog beter afgeven en dus effectiever werkt) en cranberry uit Lapland.


De crème zelf is wit van kleur. De textuur is vrij dik maar toch ook licht! Het product smeert goed open en trekt zowat onmiddellijk in. Door de dikke en goed smeerbare textuur heb je maar weinig nodig van de zalf. Nadat je de zalf hebt open gesmeerd blijft er amper iets over op je huid, je voelt het wel maar het stoort zeker niet! Het voelt ook niet plakkerig aan. De crème ruikt een klein beetje zalvig maar is eerder geurloos.
Ik raad wel aan, als je het gebruikt voor een insectenbeet, het ruim aan te brengen rond de beet en je niet alleen te beperken tot je kleine bultje (of je megagrote bult zoals ik) maar ook de huid er rond even mee te nemen.
Je voelt meteen bij het aanbrengen dat de crème verzacht en verfrist. In tegenstelling tot andere crèmes voel je gewoon dat dit product direct werkt zonder dat je nog een half uur op je tanden moet bijten om niet te krabben en te wachten tot je zalf eindelijk werkt.
Je mag de zalf zo dikwijls aanbrengen als je zelf wilt! Let op, niet aanbrengen op open wondjes!



Onlangs had ik mij ook stevig geneteld. Ik heb er zo snel als ik kan de SOS cream aangesmeerd en enkele minuutjes later was mijn vervelend branderig en prikkelend gevoel van de netels weg! Ik ben dus helemaal fan van deze superbudgetvriendelijke zalf en heb er tegenwoordig altijd eentje op zak!

Conclusie:
Voorkomen is nog steeds beter dan genezen, ik probeer me dus wel in te smeren met een speciale roller met een anti-muggen werking maar soms kan zelfs dat niet baten!

Heb je dus net zoals ik, dikwijls last van vervelende muggenbeten die je helemaal loco maken en bovendien lelijke wondjes en littekentjes kunnen worden wanneer je ze toch openkrabt? Probeer dan zeker deze SOS cream van de Action!
Je haalt hem al in huis voor iets van een 2.89 euro (30ml). Superbudgetvriendelijk dus!

Liefs
Sofie
XoXo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten